MENU
Слава Україні! Допомагаємо ЗСУ
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
А вам потрібні руки-білки?
OlenkaДата: Пятниця, 03.03.2017, 11:35 | Повідомлення # 1
Повідомлень: 3285
прикольні руки-білки!
шо тут не так? реклама має бути прикольна, має нести в собі якусь дурість в деякій мірі, має мати якийсь центральний концепт. в даному випадку – вмілі руки-білки, які перемагають всіх товаришів, супершвидко розстібають подрузі плаття і т.д. Екстраможливості, суперменство тепер вітається.Не знаю, зле це чи погано, але така тепер тенденція.
Реклама має залазити глибоко в голову і там сидіти. тоді вона успішна!
це в основному на молодь орієнтовано, бо не буде 50-річна пані купувати якісь там горішки “натс”. а мОлоді і треба прикольні, фрікові реклами, фрази з яких потім стають своїми приколами в компаніях.

навіть те ж Орео, де показаний кмітливий хлопчик спокушає мене купити те печиво, бо давлять на мою слабинку-любов до дітей.То я би певно, якби могла то скупила 5 вагонів того печева тільки через те, що там прикольний хлопчик! :funny:

з автором погоджуюсь в основному, але це комерція і кожен хоче проштовхнути свій товар і нав”язати, тому треба терпіти, а от чи споживати – це вже справа кожного evil

то що!!! хтось мені пояснить негативне ставлення до реклам дитячих ліків? :flirt: До Зоряна:

як на мене то краще б то були якісь цитати з книжок чи культових кінофільмів…

ну я б не сказала.. в рекламі має бути проста фраза, слоган.. а з книжок чи з кінофільмів – не завжди ефективно, бо вони багатьом можуть бути невідомі. тому – половина сприйме і зрозуміє, а половина – ні. якщо цільова аудиторія – широкий загал, то краще так не ризикувати, бо старше покоління зрозуміє якусь “довоєнну” фразу, молодше-ні, а середнє буду шкрябати потилицю і згадувати “де я то чув??” :funny:

zhaczeck каже:

якби могла то скупила 5 вагонів того печева

так, я не заперечую, що реклама на мене впливає. вона впливає на всіх. ми всі тонемо в рекламі. але нічого – разом веселіше. мене не веде добра тітонька з екрану до магазину – рішення останнє і так за мною. те, шо реклама на нас впливає – тільки великий + всім, хто над нею працював. значить, спрацювало. ціль досягнута. але тепер ще той продукт купити треба. і мегасупер ще буде, коли його все-таки куплять.
у нас споживацьке суспільство, ми згрібаєм все підряд з полиць магазинів, треба нам то чи ні… такі ми є. ми тратимо набагато більше, ніж нам насправді треба.

а щодо того, що брешуть, то не знаю.. може прибріхують і виставляють в потрібному для них світлі. якшо б ти мала магазин з натуральними яблуками і в доказ до того, що вони натуральні в рекламі показала жирного хрубака з того яблука, що не дуже естетично б виглядало. ти б показала блискуче червоне чи зелене яблуко, подібне до такого, що дітям в “Біблії для дітей” зображають, то більше б людей прийшло до твого магазину, попробували і сказали..ммм.. тут дйсно класні яблука. головне – заманити.. а потім то вже справа техніки – яке освітлення, яка побілка, фігурова улибающаяся прадавщіца, двіжова музика бла-бла..
тому, кожен заробляє гроші і рятується як може (читай – криза crazy )
нам лише пропонують, а рішення за нами. так є, було і буде. до того треба ставитися як до нормальних процесів на ринку реклами “купі-прадай” crazy

дякую за увагу smile
писи чекаю пояснень про дитячі ліки wink

як в тої розумної мамаші нема мозгів чи гіпоталамусу в черепній коробці, то біда її. тут рекламодавець на відповідає за здоров”я дитини, чия мама пхає їй ті ліки без рецептів, а за якість ліків. тобто за ефект, який з”являється після !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!правильного!!!!!!!!!!!!!!!! курсу лікування, призначеного лікарем!
ось в чому справа.
так, реклама каже “допоможе”. то що, як мене болить голова, то я маю йти і купувати дитяче проносне бо десь сказали “допоможе”? crazy

тут йди мова вже про відповідальність батьків перед своїми дітьми. можна сидіти і віск зливати, а можна піти і купити якийсь ефективний препарат. а можна купити той препарат і давати на око за бажанням..
тому, найкраще – консультуватися в лікаря. бо буває. що препарат якісний, але в даній ситуації не підходить дитині через якісь нюанси..

то що, як мене болить голова, то я маю йти і купувати дитяче проносне бо десь сказали “допоможе”?

якщо правильно скажуть що допоможе, то хтось таки купить! і щиро віритиме що проносне допоможе не тільки від болю голови. а ще й волосся після нього не випадатиме, нігті стануть міцнішими і груди більшими, бо ми віримо рекламі, віримо тому що нам показують. бо вже аж надто вправно вони навчились нам показувати те, що їм вигідно.
щодо ліків, то звісно краще консультуватися в лікаря. але чи завжди ви консультуєтесь коли вас голова болить? Сумніваюсь. Просто ідете в магазин і купуєте Ібупром, а сильніше болить – то ібупром-макс! бо він сильніший… і неодмінно допоможе. тільки от як на печінку чи нирки може вплинути не кожний буде читати в буклеті.
ще чомусь згадався Амізон в період паніки щодо грипу минулого року. і тоді його їли всі кому не лінь, бо так сказали в чорному ящичку… і впевнена, що навіть давали дітям, не консультуючись…бо там сказали, що ну точно допоможе!
 
OlenkaДата: Пятниця, 03.03.2017, 11:35 | Повідомлення # 2
Повідомлень: 3285
я не бачу абсолютно ніяких недоліків чи мінусів у тому, що ми купуєм те, що нам рекламують.

основний недолік в тому, що найчастіше ми купуємо речі, які нам не потрібні, або з завищеною ціною, або просто якийсь розрекламований непотріб, тому що нам його показують зовсім інакше, нам штучно створюють ілюзії чогось! І ми купуємось на це. Про деякі з таких ілюзій і написана стаття.
Я не маю нічого проти самої реклами,яка несе корисну інформацію, я сама маю до неї безпосереднє відношення в житті, просто я проти “зомбування” на підсвідомому рівні. І цією статтею хотіла навести деякі приклади того, що нас змушує купувати той чи інший продукт. Показати як можна впливати на вибір людини!
zhaczeck каже:

вони рекламують, ми купуєм. чи ми маєм жити як дич якась?

а чого зразу як дич? якщо людина не дивиться телебачення взагалі то це аж ніяк не свідчить про її цивілізованість. просто то її вибір. ось і все.
 
OlenkaДата: Пятниця, 03.03.2017, 11:35 | Повідомлення # 3
Повідомлень: 3285
обходив весь супермаркет, пошукав би найдешевше, порівняв би вагу коробок з печивом, провів би ціле дослідження і неодмінно вибрав би найдешевше з п’ятьох десятків видів печива..

дуже дотепно. той хто сам вміє сходити в супермаркет знає, що всі 5 видів печива лежать на тій самій полиці і шоб вибрати треба не більше 2 хв. Хоча, кому як…

Зоряна каже:

а я от скоріше б купила перевірене досвідом…ніж постійно експерементувати з різними марками продуктів. вони ж постійно змінюються. і новизна теж не означає автоматично якість.

в житті треба бути готовому до експериментів! Треба не ачькувати, пересилити себе і зробити надзвичайний подвиг, купишви новий сорт пива smile

Бо, тут є лише один спосіб дізнатись, чи добре – перевірити. іншого не дано.
 
OlenkaДата: Пятниця, 03.03.2017, 11:35 | Повідомлення # 4
Повідомлень: 3285
я не помітив, аби тут хтось усім радив не мати голови на плечах, а вірити сліпо рекламі… тут здається казали, що кожен сам може зробити вибір…

звісно ж треба мати свою голову на плечах, а в ній трохи розуму, щоб фільтрувати всю ту (в тому числі й не дуже потрібну) інформацію, котру нам звідусіль пропонують. Але ж маємо визнати, що підсвідомість – досить складна річ і часто (особливо, коли ми поспішаємо чи намагаємося самостійно вибрати “якнайкраще” і т.п.) підсвідомо вибираємо те, що найчастіше пропонує реклама. А це не завжди найкраще.
Я аж ніяк не намагаюся сказати, що реклама – це зло. В нашому суспільстві реклама теж потрібна. От тільки рекламодавці, прагнучи якнайбільше продати, часто прибріхують і видають бажане за дійсне. Так, це їх заробіток. Та я особисто проти того, щоб хтось наживався на здоров”ї.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Школа • Любов • Відносини • Секс • Тіло • Здоров'я • Життя


Все про дорослішання, менструацію, такі дні, дозрівання,безпечний секс,статеву зрілість та підліткові проблеми

15 запитань про секс Як досягти оргазм Біль при сексі Анальний секс Про поцілунки Позбуваємось синців завагітніти після першого разу Хлопець хоче сексу Як робити мінєт "Люблю" і "кохаю" різниця Про перший секс Займатися сексом