Olenka | Дата: Пятниця, 03.03.2017, 11:35 | Повідомлення # 1 |
Повідомлень: 3285
| прикольні руки-білки! шо тут не так? реклама має бути прикольна, має нести в собі якусь дурість в деякій мірі, має мати якийсь центральний концепт. в даному випадку – вмілі руки-білки, які перемагають всіх товаришів, супершвидко розстібають подрузі плаття і т.д. Екстраможливості, суперменство тепер вітається.Не знаю, зле це чи погано, але така тепер тенденція. Реклама має залазити глибоко в голову і там сидіти. тоді вона успішна! це в основному на молодь орієнтовано, бо не буде 50-річна пані купувати якісь там горішки “натс”. а мОлоді і треба прикольні, фрікові реклами, фрази з яких потім стають своїми приколами в компаніях.
навіть те ж Орео, де показаний кмітливий хлопчик спокушає мене купити те печиво, бо давлять на мою слабинку-любов до дітей.То я би певно, якби могла то скупила 5 вагонів того печева тільки через те, що там прикольний хлопчик! :funny:
з автором погоджуюсь в основному, але це комерція і кожен хоче проштовхнути свій товар і нав”язати, тому треба терпіти, а от чи споживати – це вже справа кожного
то що!!! хтось мені пояснить негативне ставлення до реклам дитячих ліків? :flirt: До Зоряна:
як на мене то краще б то були якісь цитати з книжок чи культових кінофільмів…
ну я б не сказала.. в рекламі має бути проста фраза, слоган.. а з книжок чи з кінофільмів – не завжди ефективно, бо вони багатьом можуть бути невідомі. тому – половина сприйме і зрозуміє, а половина – ні. якщо цільова аудиторія – широкий загал, то краще так не ризикувати, бо старше покоління зрозуміє якусь “довоєнну” фразу, молодше-ні, а середнє буду шкрябати потилицю і згадувати “де я то чув??” :funny:
zhaczeck каже:
якби могла то скупила 5 вагонів того печева
так, я не заперечую, що реклама на мене впливає. вона впливає на всіх. ми всі тонемо в рекламі. але нічого – разом веселіше. мене не веде добра тітонька з екрану до магазину – рішення останнє і так за мною. те, шо реклама на нас впливає – тільки великий + всім, хто над нею працював. значить, спрацювало. ціль досягнута. але тепер ще той продукт купити треба. і мегасупер ще буде, коли його все-таки куплять. у нас споживацьке суспільство, ми згрібаєм все підряд з полиць магазинів, треба нам то чи ні… такі ми є. ми тратимо набагато більше, ніж нам насправді треба.
а щодо того, що брешуть, то не знаю.. може прибріхують і виставляють в потрібному для них світлі. якшо б ти мала магазин з натуральними яблуками і в доказ до того, що вони натуральні в рекламі показала жирного хрубака з того яблука, що не дуже естетично б виглядало. ти б показала блискуче червоне чи зелене яблуко, подібне до такого, що дітям в “Біблії для дітей” зображають, то більше б людей прийшло до твого магазину, попробували і сказали..ммм.. тут дйсно класні яблука. головне – заманити.. а потім то вже справа техніки – яке освітлення, яка побілка, фігурова улибающаяся прадавщіца, двіжова музика бла-бла.. тому, кожен заробляє гроші і рятується як може (читай – криза ) нам лише пропонують, а рішення за нами. так є, було і буде. до того треба ставитися як до нормальних процесів на ринку реклами “купі-прадай”
дякую за увагу писи чекаю пояснень про дитячі ліки
як в тої розумної мамаші нема мозгів чи гіпоталамусу в черепній коробці, то біда її. тут рекламодавець на відповідає за здоров”я дитини, чия мама пхає їй ті ліки без рецептів, а за якість ліків. тобто за ефект, який з”являється після !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!правильного!!!!!!!!!!!!!!!! курсу лікування, призначеного лікарем! ось в чому справа. так, реклама каже “допоможе”. то що, як мене болить голова, то я маю йти і купувати дитяче проносне бо десь сказали “допоможе”?
тут йди мова вже про відповідальність батьків перед своїми дітьми. можна сидіти і віск зливати, а можна піти і купити якийсь ефективний препарат. а можна купити той препарат і давати на око за бажанням.. тому, найкраще – консультуватися в лікаря. бо буває. що препарат якісний, але в даній ситуації не підходить дитині через якісь нюанси..
то що, як мене болить голова, то я маю йти і купувати дитяче проносне бо десь сказали “допоможе”?
якщо правильно скажуть що допоможе, то хтось таки купить! і щиро віритиме що проносне допоможе не тільки від болю голови. а ще й волосся після нього не випадатиме, нігті стануть міцнішими і груди більшими, бо ми віримо рекламі, віримо тому що нам показують. бо вже аж надто вправно вони навчились нам показувати те, що їм вигідно. щодо ліків, то звісно краще консультуватися в лікаря. але чи завжди ви консультуєтесь коли вас голова болить? Сумніваюсь. Просто ідете в магазин і купуєте Ібупром, а сильніше болить – то ібупром-макс! бо він сильніший… і неодмінно допоможе. тільки от як на печінку чи нирки може вплинути не кожний буде читати в буклеті. ще чомусь згадався Амізон в період паніки щодо грипу минулого року. і тоді його їли всі кому не лінь, бо так сказали в чорному ящичку… і впевнена, що навіть давали дітям, не консультуючись…бо там сказали, що ну точно допоможе!
|
|
| |
Olenka | Дата: Пятниця, 03.03.2017, 11:35 | Повідомлення # 2 |
Повідомлень: 3285
| я не бачу абсолютно ніяких недоліків чи мінусів у тому, що ми купуєм те, що нам рекламують.
основний недолік в тому, що найчастіше ми купуємо речі, які нам не потрібні, або з завищеною ціною, або просто якийсь розрекламований непотріб, тому що нам його показують зовсім інакше, нам штучно створюють ілюзії чогось! І ми купуємось на це. Про деякі з таких ілюзій і написана стаття. Я не маю нічого проти самої реклами,яка несе корисну інформацію, я сама маю до неї безпосереднє відношення в житті, просто я проти “зомбування” на підсвідомому рівні. І цією статтею хотіла навести деякі приклади того, що нас змушує купувати той чи інший продукт. Показати як можна впливати на вибір людини! zhaczeck каже:
вони рекламують, ми купуєм. чи ми маєм жити як дич якась?
а чого зразу як дич? якщо людина не дивиться телебачення взагалі то це аж ніяк не свідчить про її цивілізованість. просто то її вибір. ось і все.
|
|
| |
Olenka | Дата: Пятниця, 03.03.2017, 11:35 | Повідомлення # 3 |
Повідомлень: 3285
| обходив весь супермаркет, пошукав би найдешевше, порівняв би вагу коробок з печивом, провів би ціле дослідження і неодмінно вибрав би найдешевше з п’ятьох десятків видів печива..
дуже дотепно. той хто сам вміє сходити в супермаркет знає, що всі 5 видів печива лежать на тій самій полиці і шоб вибрати треба не більше 2 хв. Хоча, кому як…
Зоряна каже:
а я от скоріше б купила перевірене досвідом…ніж постійно експерементувати з різними марками продуктів. вони ж постійно змінюються. і новизна теж не означає автоматично якість.
в житті треба бути готовому до експериментів! Треба не ачькувати, пересилити себе і зробити надзвичайний подвиг, купишви новий сорт пива
Бо, тут є лише один спосіб дізнатись, чи добре – перевірити. іншого не дано.
|
|
| |
Olenka | Дата: Пятниця, 03.03.2017, 11:35 | Повідомлення # 4 |
Повідомлень: 3285
| я не помітив, аби тут хтось усім радив не мати голови на плечах, а вірити сліпо рекламі… тут здається казали, що кожен сам може зробити вибір…
звісно ж треба мати свою голову на плечах, а в ній трохи розуму, щоб фільтрувати всю ту (в тому числі й не дуже потрібну) інформацію, котру нам звідусіль пропонують. Але ж маємо визнати, що підсвідомість – досить складна річ і часто (особливо, коли ми поспішаємо чи намагаємося самостійно вибрати “якнайкраще” і т.п.) підсвідомо вибираємо те, що найчастіше пропонує реклама. А це не завжди найкраще. Я аж ніяк не намагаюся сказати, що реклама – це зло. В нашому суспільстві реклама теж потрібна. От тільки рекламодавці, прагнучи якнайбільше продати, часто прибріхують і видають бажане за дійсне. Так, це їх заробіток. Та я особисто проти того, щоб хтось наживався на здоров”ї.
|
|
| |