Olenka | Дата: Пятниця, 05.05.2017, 15:36 | Повідомлення # 1 |
Повідомлень: 3285
|
я хочу бути психологом....було би кльво якби ще була б менеджером..вчителем...можна ще попробувати будівельником, або програмістом.... життя коротке і треба все вспіти зробити...я ще хочу бути ..ну..я ще не придумала)))
перекладачем у якійсь престижній туристичній фірмі=)дуже люблю англійську))колись думала бути дизайнером але передумала і кинула художню школу бо там не вчать дітей ЗОВСІМ
а я раніше хотіла стати стоматологом))))але потом я пішла займатись танцами і хочу бути хореографом.....і хочу бути дезайнером=)))
Акторкою драматичного театру! Я вже ходжу на пiдкурси,знаю,що моя мрiя збудеться* а ви як вважаэте,дiвчатка??**
І я ще не визначилась... Взагалі, колись мріяла бути вчителем англійської, потім - перекладачем, а тепер і не знаю що вибрати(((((
|
|
| |
Olenochka | Дата: Неділя, 20.05.2018, 11:07 | Повідомлення # 2 |
Повідомлень: 4596
| З чого починається учитель?
Безперечно, Бог дає таланти всім. Кожен із нас має талант, проте мало хто знає, як відкрити його в собі. Одним з таких талантів - талант бути вчителем. Я вважаю, що кожна людина повинна займатися своєю справою, але її треба знайти. Щоразу замислююся над тим, чому грамотний учитель , не може добре навчити дітей. Проте тільки тепер я зрозуміла, що на уроці, як і в житті, потрібно бути щирим, усміхненим та живим, щоб учні тебе краще сприймали і розуміли. Тому, без сумніву, скажу, що учитель починається не з любові до дітей, а з любові до Батьківщини. Коли любов до дітей виростає на основі громадянськості, коли суть любові до дитини - турбота про майбутнє Батьківщини, духовне піднесення людської сутності учня, тільки тоді ми можемо сказати : перед нами педагог. Трапляються справжні дива і в нашому житті, і в житті інших людей, коли ми розширюємо зону свого комфорту, щоб інші почувалися комфортніше. Іноді нам не потрібно шукати підхід до учня - він сам знаходить нас поза межами нашого комфорту. Усі ми чули цей старий афоризм : " Я не знаю жодної людини, яка на смертній одрі сказала б : " Якби ж то я проводив(-ла) більше часу на роботі"" . Усе своє життя вчитель повинен прагнути лише одного - працювати з дітьми. Багато сходяться у думці , що в школі повинен працювати "просто хороший вчитель". Як вам вже відомо, орієнтиром у роботі вчителя є головна мета школи - виховання ідейно-переконаної , всебічно розвиненої особистості, здатної до самопожертви у праці. Вчитель, який не вміє або, того гірше, який не хоче бути організатором активності учнів, не допомагає школярам будувати своє життя, для нової української школи не годиться. Учитель, щоб він не викладав, повинен вчити головному предмету - розуміння сенсу життя і справжнього людського щастя. Оскільки робота вчителя є не тільки стрижнем у кар'єрному рості, але і самим життям. Якби кожний наш день у школі минав під гаслом вдячності і ми бачили всіх, і все як дари, а так воно і є! Мабуть, тоді ми усвідомили б, що, порівняно з рештою людей світу, пливемо на розкішній яхті. Більшість із того, на що ми-вчителі звикли скаржитися, радо хотіли би мати хтось інший. Тривала поїздка на роботу через затори? Нестерпний керівник? Колега, який дратує? Маленька зарплата? Це все великі дари для того, хто не може працювати вчителем або знайти роботу. Якщо дивитися на світ із вдячності, вчительська робота заслуговує на похвалу й подяку. Тому, я вважаю, що це великий дар - бути вчителем, любити свою професію і викладатися на повну. Якщо вчитель буде працювати над власним вдосконаленням, то його педагогічний талант не вичерпається, а буде міцніти і вдосконалюватися, адже, світ потребує вчителів, які живуть повним життям.
|
|
| |