Olenochka | Дата: Понеділок, 28.05.2018, 21:11 | Повідомлення # 1 |
Повідомлень: 4606
| Музична школа та школа з математичним ухилом, гуртки та секції, репетитори з іноземних мов та ізостудія - куди тільки батьки не намагаються визначити своє улюблене чадо в надії побачити в ньому гордість родини.
Бажання цілком виправдано і гідно поваги. Чи відомо Вам про всі труднощі, з якими доведеться зіткнутися на цьому шляху?
Вважаю, що Ви за допомогою Вашої спостережливості, досвідчених психологів і нахилів дитини вже вибрали правильний вектор розвитку юного генія. І не подібні до тих батьків, які намагаються в дітях втілити свої нереалізовані в свій час прагнення.
Правильно організований розпорядок дня, збалансоване харчування, доброзичлива обстановка в сім'ї, розуміння неминуче виникають творчих криз Вашого скарби - все це обов'язкова умова для розвитку будь-якої дитини. Адже дитині необхідно бачити Ваше щире захоплення тим, чим він займається.
Міцний фінансовий тил-половина успіху.
Але сьогодні мені хотілося б зупинитися на одному моменті, який, можливо мало хто бере в розрахунок на самому початку шляху, будуючи плани на розвиток свого талановитого малюка. Мова піде про готовність батьків до значних витрат на навчання в обраних областях.
Всім нам хочеться побачити в своєму наступнику одного разу Стравінського, Лобачевського, Каспарова або Айвазовського. Ми готові купувати їм для занять найкращі матеріали, костюми, інструменти, оплачувати репетирує і додаткові заняття. Звичайно, це стосується в першу чергу тих батьків, які дійсно хочуть побачити свою дитину на лідируючих позиціях в обраній галузі в недалекому майбутньому. І вони то якраз готові до всяких подальшим витратам, наскільки великі б вони не були.
Але є інша категорія батьків, які бажають просто дати дитині всебічне загальний розвиток. Чим же загрожує вибір такого шляху? А загрожує він тим, що малюк, пройшовши початковий складний етап, домагається успіху, і батьки раптом розуміють, що він дійсно талановитий, і йому просто необхідно йти вище в своїх пізнаннях. Його залучають до участі в конкурсах, олімпіадах, змаганнях поки що невеликого рівня. Він окрилений успіхом. Батькам настійно рекомендують серйозно задуматися про просування в цій галузі діяльності.
Але так склалося, що практично неможливо уявити творчий та інтелектуальний зріст дитини без його участі у змаганнях, конкурсах, олімпіадах різного рівня - шкільних, міських, регіональних, Всеукраїнських. Змагання початкового рівня як правило не викликають проблем, тому як найчастіше безкоштовні для участі. А ось подальші рівні вимагають часом значних витрат, оскільки пов'язані з виїздом за межі міста, області та регіону. Це стосується як шкільних предметів, так і різних музичних конкурсів, спортивних змагань і серйозних олімпіад.
Але навіть не це може зупинити рух вгору по сходах успіху. Щоб опинитися на подібному змаганні дитині просто необхідно буде додатково займатися в різних виїзних школах, таборах, приймати участь в зборах під час шкільних канікул. А це досить затратні заходи. Без такого навчання, тренувань малоймовірний якісний ривок його в обраному напрямку. Адже в подібні центри навчання запрошуються провідні фахівці з усієї країни в конкретних дисциплінах. І дуже прикро часом усвідомлювати, що наступний щабель не скоряється дитині не в силу його природних даних, а саме тому, що виникли непередбачені Вами витрати на шляху його творчого зростання. З власного досвіду виховання трьох дітей (всі займалися музикою, олімпіадної підготовкою по ряду предметів, малюванням, танцями) і спілкування з батьками, виростили дуже успішних дітей, можу сказати, що саме такі зусилля приводять до значного стрибка в рівні дитини. Тому, якщо Ви і дитина націлені на досягнення, і хочете реалізувати закладені в ньому дані заздалегідь готуйтеся до численних витратам на його виїзні заходи, дистанційні курси, літні збори. Величина їх на один рік цілком порівнянна з вартістю навчання у ВУЗі.
P.S. Ваш юний Ломоносов гідний найкращого! Шкода, що меценати в наш час велика рідкість. Так що розраховуйте на свої сили і удачі Вам на цьому шляху!
|
|
| |