MENU
Слава Україні! Допомагаємо ЗСУ
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Поради для Підлітків » Форум » Школа - навчання » Зловити успіх: інструкція психологів
Зловити успіх: інструкція психологів
OlenkaДата: Четвер, 08.12.2016, 21:11 | Повідомлення # 1
Повідомлень: 3285

У тебе купа планів - стати знаменитою, написати геніальну книжку, знятися в кіно.. Щоб опинитися на вершині, вчися новинці прикладної психології - еймінгу! Все про те, як ставити правильні цілі і добиватися їх.

Навіщо мені взагалі ставити цілі? - запитаєш ти. А тому, що мета - один з щонайпотужніших інструментів в роботі над собою. По-перше, мета допоможе тобі правильно направляти твої зусилля.

По-друге, ти зможеш краще оцінювати успішність своїх дій. І по-третє, рухаючись до своєї мети, ти отримуватимеш багато позитиву і радісних емоцій. Еймінг (від англійського «aim» - мета) нове слово в прикладній психології, переводиться як «прицілювання». Під «еймінгом» мається на увазі мистецтво досягнення цілей.Індіра Ганді, Принцеса Діана, Мерілін Монро, Марлен Дітріх, і інші жінки, що підкорили світ, добилися свого успіху, тому що проявляли цілеспрямованість і діяли цілеспрямовано.

Але щоб досягти мети, спочатку її треба поставити. Як же це зробити правильно? Основний принцип еймінга: візуалізуй, тобто уявляй собі свою мету! Наприклад, ти хочеш стати відомою рок-співачкою. Отже, уяви себе на великій сцені (наприклад, Олімпійського або Кремлівського палацу): шанувальники дарують тобі квіти і просять твій автограф. Зроби колаж з атрибутами твого майбутнього успіху: просто виріж з журналу те, що асоціюється у тебе з успіхом (наприклад, кабріолет, дорогий мобільний телефон, розкішна квартира і так далі), наклей картинки на папір. Повісь свій колаж туди, де ти будеш його часто бачити.

Пам'ятай, що мета повинна залежати цілком від твоїх власних зусиль, а не від допомоги інших людей і не від збігу обставин. Уникай частинки «не» при формулюванні цілей. Ти вже уявила свою мету? Отже, пора «прицілюватися».Візьми ручку і папір або ж друкуй на комп'ютері:

Опиши, чого ти хочеш досягти і коли. Наприклад: «Хочу вивчити португальську мову, на хорошому рівні, щоб я могла на ній розмовляти і розуміти інших людей.»Тепер опиши, які дії ти маєш намір зробити. Наприклад, «За найближчих 2 місяці я накопичу гроші на навчання і запишуся на курси»Назви ті якості, які у тебе вже є для досягнення мети. Наприклад:«Я усидлива і відповідальна».А зараз перераой! ті якості, які тобі не вистачає для досягнення мети і які тобі знадобиться розвинути в собі. Наприклад, «Мені потрібно бути наполегливішою і впевненішою в своїх силах».

Далі, уяви, що ще відбудеться, коли ти розвинеш в собі ці якості, і які бонуси ти від цього отримаєш. Наприклад, «я також зможу впевненіше спілкуватися з людьми, стану комунікабельною і відкритішою. А ще зможу ефективніше вчитися/працювати».Опиши, що відбудеться, коли мета буде досягнута: Наприклад, «Я знатиму португальську мову і зможу розмовляти з португальцями.»А зараз опиши, що ти відчуєш, коли досягнеш мети: Наприклад, «Я буду дуже горда тим, що перетворила свою мрію на мету і досягла її, і також я відчуватиму радість, практикуючи португальську мову» Подивися, що у тебе вийшло і, якщо потрібно внести виправлення або коректування, зроби це. Тепер ти «прицілилася» по-справжньому. Пора скласти план по досягненню мети, і визначити, скільки часу потрібно на її виконання (2 роки, 1 рік, 6 місяців і так далі). Далі, план повинен бути розбитий на декілька періодів-етапів, а ті - на коротші відрізки (тижні). Кожен відрізок повинен містити міні-мету. Чим детальніше план - тим краще. Користуйся тижневиком.Розглянемо конкретний приклад:Мета - Вивчити португальську мову
Термін - 2 роки Твій план може виглядати так: Перший рік: записатися на курси португальської мови, вивчити граматику, записатися в бібліотеку іноземних мов.
В кінці першого року вивчення поїхати відпочивати до Португалії, де посилено практикувати мову, завести друзів-португальців.


Другий рік: влаштуватися працювати в португальську компанію, використовувати португальську мову по роботі, читати книги на португальській мові, спілкуватися з друзями-португальцями. Щороку розділи на півріччя, а ті - на місяці. Складай план на кожен майбутній тиждень і день. Часовий аспект дуже важливий досягши цілей.

І наприкінці, ще декілька порад з досягнення твоєї мети:Будь креативна. Перетворюй проблеми на можливостіБудь рішучоюДумай позитивно
Прикріплення: 3059344.jpg (68.5 Kb)
 
OlenkaДата: Неділя, 18.12.2016, 22:04 | Повідомлення # 2
Повідомлень: 3285
Чому це нормально – не знати, чого ти хочеш?



Ми читаємо книжки, поінформовані про хороший кінематограф, ходимо на фестивалі документальних стрічок та короткого метру, подорожуємо країною і світом, слухаємо гарну музику і думаємо, що розуміємось на сучасному мистецтві. Але чомусь ми заздримо собі n-річної давності, бо у всьому тому далекому і нерозвинутому ми знали одне – ким хочемо бути, коли виростемо.Коли тобі 22, і ти закінчуєш університет у цьому прекрасному світі безкінечних можливостей, ти опиняєшся перед абсолютним нерозумінням, що робити далі зі своїм життям. Бо це рівно той момент, де обривається наперед визначена традиційна траєкторія руху «школа-університет». Звісно, є шанс відтермінувати цю мить і поповнити ряди і без того недосконалої української науки, вступивши до аспірантури. Але, припустимо, є достатньо мужності, щоб зізнатись собі у тому, що бути науковцем – це найменше, до чого ти придатний у житті. Тож як бути далі?

Ми – покоління, яке і досі думає, чим воно займатиметься, коли виросте, хоча насправді вже давно виросло. Ми перенасичені інформацією про можливості, наслухані лекцій про тайм-менеджмент і начитані статей про боротьбу з прокрастинацією та досягнення своєї цілі. Нас кликали йти з університету, починати свій «стартап» і займатись все життя виключно улюбленою справою. Вся проблема в тому, що ми не маємо ні найменшого уявлення про те, яка справа улюблена. 

І гараж наших батьків може бути непридатним до того, щоб збирати там комп’ютер.М поки нічого вартісного не досягли, але все одно страшно поспішаємо і мало спимо. Ми все робимо поспіхом – дивимось фільми чи читаємо книжки – над ними ми більше не рефлексуємо так ретельно, як раніше. У нас просто немає на це часу. Бо за нами ще гора інших книжок та гарних режисерів, які потрібно перечитати і передивитись відповідно, щоб бути в темі.РекламаІ жодна книжка більше не робить у нас революцій. Як це було раніше – коли готовий йти перевертати столи у храмі чи очолювати національно-визвольну війну. 

Ми стаємо цинічними, і нічого більше нас не торкає по-справжньому.Нам хочеться бути скрізь. Нам треба чимсь забити рядки у своєму CV: школи, конференції, тренінги, кілька онлайн-курсів, кілька загадкових слів у графі «інтереси».

У майбутньому – обов’язково грант чи стипендія на два-три роки десь не в Україні.Ми знаємо, що слід писати у аплікаційних заявках, щоб тебе відібрали. Наші FB-сторінки давно вже не персональні – це виставка досягнень народного господарства: відвідали, послухали, поїли, покатались, піднялись, відкрили, досягли, сфотографувались, отримали, познайомились, позаймались спортом.Ми припиняємо писати особисті щоденники із властивою лише їм мірою відвертості й свободи від страху бути публічно освистаним за оприлюднене.

Ми зобов’язані хотіти чогось суспільно легітимного. І увесь час нам здається, що ми далекі від цього та ніколи нічого не досягнемо.К
олись ми були максималістами і точно знали, де лежить межа між чорним і білим, були переконані у силі слова «ніколи» і знали, чим таким «осмисленим» варто займатись у житті. Або чим неосмисленим точно не варто. Ми ділили світ на цікавих і нецікавих, добрих і поганих, а потім виросли і навчились бути толерантними. Ми настільки захопились у тому, щоб пробувати мислити так, як Інший, щоб зрозуміти Іншого, що у цьому всьому втратили себе.Ми захлинаємось у доступі до гарно зверстаних статей і яскравих лекцій. Ми думаємо, що от, перечитаємо їх усі й почнемо жити.

Але не починаємо. Бо у завтрашньому дайджесті приходять нові, які знову треба перечитати, щоб вже напевно стати готовим. На нас сипляться чиїсь мотиваційні відеоблоги або тедекси, які переконані у тому, що формат 20-хвилинних промов зробить нас здатними до поширення озвучених у них ідей.

Люди діляться на два типи: ті, хто слухають, і ті, хто виступають. 

Більша частина перших так і залишиться у своїй категорії. Бо часто наше намагання відбутися зумовлене елементарним бажанням «не бути»: не повертатись назад до свого провінційного міста, попри наявне житло і очевидні бонуси від батьків (пам’ятаєте, як у Жадана: «повертатися в місця, в яких ти ріс, майже те саме, що повертатись до крематорію, в якому тебе одного разу вже спалили»), не втрачати набутого середовища, яке сильно відрізняється від того, у якому дорослішав, не розчарувати когось, хто покладає на тебе занадто великі надії.Тому ми безкінечно культивуємо потребу в мотивації, яка прирікає нас на те, що увесь свій ресурс ми витрачатимемо на її постійне підживлення, замість того, щоб зібратись і почати робити хоча б щось.Ч
омусь нам так страшно, що ми не зможемо підтримати розмову, що хтось порахує нас недостатньо освіченими. Жиль Дельоз у «Алфавіті» якось чесно зізнався, що він не пригадує і половини того, про що колись писав чи говорив. Бо все те було результатом тривалого дослідження, пам’ять про деталі якого має здатність затиратись із часом. А потім він розповів про своє скептичне ставлення до публічних інтелектуалів, що не пропускають відкриття жодної виставки, відвідують усі мистецькі тусовки і готові вести діалог з кожним.Поверхневість і намагання бути скрізь і з усіма – ось про що насправді слід непокоїтись у сучасному світі.

Це нормально – не знати, чого ти хочеш. 

Не слід впадати у відчай і кидатись у різні сторони, ніде не зупиняючись надовго. Нас часто дратують і паралізують питання на кшталт «ким ви себе бачите за 5 років?». Вони потім змушують сумніватись у всіх починаннях, бо ти маєш весь час піддавати їх верифікації на (не)відповідність ефемерній 5-річній цілі.Це гаразд – не бачити перед собою цієї відповіді. Головне – починати щось робити без страху, що визначений тобою вектор – остаточний і незмінний. Читати книжки, пильнувати, де ти можеш бути корисним, і пам’ятати Бродського:

«Изучать философию следует, в лучшем случае,
после пятидесяти. Выстраивать модель
общества – и подавно. Сначала следует
научиться готовить суп, жарить – пусть не ловить –
рыбу, делать приличный кофе.
В противном случае, нравственные законы
пахнут отцовским ремнем или же переводом
с немецкого. Сначала нужно
научиться терять, нежели приобретать,
ненавидеть себя более, чем тирана,
годами выкладывать за комнату половину
ничтожного жалованья – прежде, чем рассуждать
о торжестве справедливости. Которое наступает
всегда с опозданием минимум в четверть века».
(Выступление в Сорбонне, 1968)

http://studway.com.ua/normalno-ne-znati/
 
knopaДата: Неділя, 09.07.2017, 11:53 | Повідомлення # 3
Повідомлень: 763
Хммм щось в цьому є))) Більшість психологів просто нестерпні люди. Зними неможливо навіть звичайно дружньо спілкуватися. Вони схиблені на
психології і психологічних проблемах і банально не можуть зрозуміти що потрібні
тобі в якості друга, а не
психолога. Жоден психолог не допоможе вам якщо ви знаєте що у нього самого в
житті проблеми. Це як зайти в кабінет до окуліста на консультацію, який сам
сліпий. Як людина може тобі допомогти якщо зі своїм життям розібратися не в
змозі?
 
Поради для Підлітків » Форум » Школа - навчання » Зловити успіх: інструкція психологів
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Школа • Любов • Відносини • Секс • Тіло • Здоров'я • Життя


Все про дорослішання, менструацію, такі дні, дозрівання,безпечний секс,статеву зрілість та підліткові проблеми

15 запитань про секс Як досягти оргазм Біль при сексі Анальний секс Про поцілунки Позбуваємось синців завагітніти після першого разу Хлопець хоче сексу Як робити мінєт "Люблю" і "кохаю" різниця Про перший секс Займатися сексом