Olenka | Дата: Субота, 10.12.2016, 23:27 | Повідомлення # 1 |
Повідомлень: 3285
| Найрозповсюдженішою короткою відповіддю на запитання "Що таке твіттер" є "суміш інтернет-мессенджера та блоґу". Є у цьому якесь раціональне зерно, але насправді не все так плоско. У твітері ви можете створювати свій френд-лист чи контакт-лист, додаючи людей до своєї персональної стрічки і читати їхні твіти. Цей аналог "френдування" у твітері називається "фолловінг", буквально "слідування", хоча я б радше назвав це слідкуванням. Ми ж бо слідкуємо за тим, що роблять наші фолловери (типу "френди").
Окрім штатного читання-надсилання твітів у загальний потік, у твіттері передбачена можливість прямих повідомлень (Direct messages). Тобто, конкретний твіт конкретній людині. Штука корисна, але повноцінний інтернет-мессенжер не замінить: немає тієї гнучкості і зручності.
Тепер щодо паралелей з блоґами. Найчастіше, твіттер використовують як доповнення до основного блоґу. Особливо, якщо ви ведете тематичний блоґ і не хочете засмічувати його офтопіком. У твіттері можна розповісти зацікавленим читачам, які сайти ви відвідуєте, яку музику слухаєте, де відпочиваєте тощо. Ну і анонсувати нові статті на основному блозі. Так, до прикладу, робить автор Блогорідера hellveen (@blogoreader). Є й приклади використання твіттера як ще одного засобу надсилання стрічки новин (тишком-нишком завів собі твіттер-акаунт УНІАН - @unian, є твіттер й в української служби ВВС - @bbcukrainian) чи інформування про окремі події (наприклад, минулорічні Відеонагороди MTV - @vma чи інавгурація Обами - @obamainaugural).
До слова, у США зараз набуває поширення використання twitter-а з бізнесовою метою - десь навіть читав, що переважна більшість твіттер-акаунтів заводяться для просування певних сайтів чи продуктів на ринок. А у Німеччині, наприклад, твіттер застосовується переважно "з особистою метою", задля розваги так би мовити.
|
|
| |