MENU
Слава Україні! Допомагаємо ЗСУ
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Вчитель початкових класів,англійської мови,репетитор.
Модератор форумуДата: Вівторок, 01.10.2024, 19:28 | Повідомлення # 1





Привіт, мене звати Жанна я - вчитель початкових класів,англійської мови,репетитор. Саме я допоможу вашій дитині в вивченні та підтягненні таких предметів, як: математика, українська мова, читання, письмо, ядс, англійська мова а також інформатика(початкова школа).
Уроки проходять онлайн! Для навчання я використовую різні дидактичні методи, прийоми.Допомога з домашніми завданнями.
За більш детальною інформацією - пишіть в особисті повідомлення!Є відгуки.



https://www.google.com/url?sa=....l=https
Прикріплення: 4754450.jpg (112.4 Kb)
 
knopaДата: Вівторок, 01.10.2024, 19:28 | Повідомлення # 2
Повідомлень: 767
☝️
 
OlenochkaДата: Вівторок, 08.10.2024, 15:27 | Повідомлення # 3
Повідомлень: 4581
Прочитав на форумі то розвеселило:
Десь чув таку пораду — «На некомфортні питання давайте ще більш некомфортну відповідь, щоб у того, хто запитав, зникло бажання задавати вам подібні питання в майбутньому». Наприклад:
— Ого, вітаю з одруженням! Коли плануєш народжувати?
— Не знаю, мабуть не скоро, ми з моїм чоловіком займаємося лише оральним і анальним сексом
— Ого, вітаю з одруженням! Коли плануєш народжувати?
— Та ми над цим активно працюємо кожен день, іноді прямо під час обідньої перерви, а воно щось якось не йде. Може порадиш якісь хороші пози для того, щоб збільшити шанси завагітніти? Ось твоя дружина після сексу у якій позі завагітніла?
— Ого, вітаю з одруженням! Коли плануєш народжувати?
— Я довгий час була лідом команди джунів і зрозуміла, що не витримаю ще одну істоту, яка весь час плачить, кричить и засипає мене тонною запитань щосекунди. Краще ми заведемо собаку чи котика. Їх хоча б можна зачиняти у підвалі, якщо вони будуть серунькати на стіл або на робочий ноут.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Школа • Любов • Відносини • Секс • Тіло • Здоров'я • Життя