Вчитель початкових класів,англійської мови,репетитор.
|
|
Модератор форуму | Дата: Вівторок, 01.10.2024, 19:28 | Повідомлення # 1 |
| Привіт, мене звати Жанна я - вчитель початкових класів,англійської мови,репетитор. Саме я допоможу вашій дитині в вивченні та підтягненні таких предметів, як: математика, українська мова, читання, письмо, ядс, англійська мова а також інформатика(початкова школа). Уроки проходять онлайн! Для навчання я використовую різні дидактичні методи, прийоми.Допомога з домашніми завданнями. За більш детальною інформацією - пишіть в особисті повідомлення!Є відгуки.
https://www.google.com/url?sa=....l=https
|
|
| |
knopa | Дата: Вівторок, 01.10.2024, 19:28 | Повідомлення # 2 |
| ☝️
|
|
| |
Olenochka | Дата: Вівторок, 08.10.2024, 15:27 | Повідомлення # 3 |
| Прочитав на форумі то розвеселило: Десь чув таку пораду — «На некомфортні питання давайте ще більш некомфортну відповідь, щоб у того, хто запитав, зникло бажання задавати вам подібні питання в майбутньому». Наприклад: — Ого, вітаю з одруженням! Коли плануєш народжувати? — Не знаю, мабуть не скоро, ми з моїм чоловіком займаємося лише оральним і анальним сексом — Ого, вітаю з одруженням! Коли плануєш народжувати? — Та ми над цим активно працюємо кожен день, іноді прямо під час обідньої перерви, а воно щось якось не йде. Може порадиш якісь хороші пози для того, щоб збільшити шанси завагітніти? Ось твоя дружина після сексу у якій позі завагітніла? — Ого, вітаю з одруженням! Коли плануєш народжувати? — Я довгий час була лідом команди джунів і зрозуміла, що не витримаю ще одну істоту, яка весь час плачить, кричить и засипає мене тонною запитань щосекунди. Краще ми заведемо собаку чи котика. Їх хоча б можна зачиняти у підвалі, якщо вони будуть серунькати на стіл або на робочий ноут.
|
|
| |
boykoveronika2 | Дата: Понеділок, 28.10.2024, 08:15 | Повідомлення # 4 |