Olenochka | Дата: Вівторок, 02.01.2018, 19:55 | Повідомлення # 1 |
| Хлопці, поділіться досвідом. Я студент, живу з батьками, своєї квартири поки немає, знімати дорого (я підробляю, на витрати цілком вистачає, але на кваритиру на жаль поки немає). У мене є постійна подруга (зустрічаємося майже рік), але я відчуваю що відносини зайшли в глухий кут багато в чому по причині сексу. Тому я хочу знайти собі дівчину яка в першу чергу задовольняла б мене в ліжку. Познайомиться не проблема, я досить привабливий, веселий + є машина. Проблема в тому, що нікуди запросити дівчину "на чай", батьків щотижня знайомити з новою не варіант, вони цього не підтримують, особливо батько. І злякається вона батьків, мені самому неприємно коли вони за стіною. Виїжджають за місто вони рідко, тільки у відпустку. Виїхати на природу не проблема, але це тільки влітку. Розраховувати на її територію не хочеться, буде соромитися + у неї теж можуть бути батьки. У друзів-приятелів теж квартири зайняті, якщо не батьками так дружинами або дітьми. Чекаю ваших історій хто як вирішував такі ситуації, напевно стикалися з ними всі
У тебе є машина, можна в машині, + влітку на природі за містом, взимку - зняти квартиру або плавно підводити до запрошення додому (раз в тиждень/два дівчина буде з задоволенням ходити). Мені теж розповідали, що додому не прийдуть, прийшли ;)
Подивися такі варіанти, коли здають кімнати на добу або погодинно.... )) По грошам не так накладно, як постійно знімати квартиру.
1)машина. 2)подобова квартира 3)номер в готелі 4)у дівчини вдома 5) Привчити батьків, що ти мужик і тобі потрібно займатися сексом з жінками. Тут або вони погодяться і можна постійно водити дівчат або дадуть грошей на "зняти хату".
Ще екстремальний варіант в під'їзді! Це залежить від дівчини, звичайно! Але може вийде дуже добре зірвати дівчині дах! Ще як варіант, зібратися з друзями та дівчатами в сауну! Там теж можна весело відпочити))
|
|
| |
Olenochka | Дата: Пятниця, 15.06.2018, 09:52 | Повідомлення # 2 |